Obchodní podmínky
Provozovatel internetového portálu
ELITECARWASH s.r.o
Sídlo: Josefa Václava Sládka 44,
Místek, 738 01 Frýdek-Místek
IČ: 09222961 DIČ: CZ09222961
Spisová značka: C 82457
vedená u Krajského soudu v Ostravě
Číslo účtu: 2801833415/2010
IBAN: CZ45 2010 0000 0028 0183 3415
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
1. Registrace a ochrana osobních údajů
Registrací v našem e-shopu souhlasíte se zpracováním poskytnutých osobních údajů za účelem vyřízení Vaší objednávky a po dobu zákonné lhůty pro uchovávání údajů v souladu s požadavky zákona č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Prohlašujeme a zavazujeme se, že nám svěřené osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám bez souhlasu vlastníka těchto údajů a že nám svěřené osobní údaje nebudeme využívat pro obchodní nabídky nesouvisející s propagací internetového obchodu. Zároveň se zavazujeme, že na požádání kdykoli vymažeme osobní údaje zákazníka z naší databáze a na požádání mu poskytneme všechny informace, které o něm máme uloženy.
Přihlášením k odběru newsletteru souhlasíte se zasíláním propagačních e-mailů z internetového obchodu info@elitecarwash.cz. Propagační e-maily budou zasílány maximálně dvakrát měsíčně. Službu e-mailového zpravodaje můžete kdykoli zrušit zasláním e-mailu na adresu info@elitecarwash.cz, přímo v přijatém zpravodaji nebo ve svých nastaveních.
2. Přijetí a zpracování objednávek, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a kupní smlouva samotná je uzavřena doručením závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky prodávajícím). Od tohoto okamžiku vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že si přečetl a souhlasí s těmito podmínkami, včetně podmínek reklamace. Kupující je o těchto podmínkách a reklamačním řádu dostatečně informován při zadání objednávky a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v následujících případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo se cena dodávaného zboží výrazně změnila. V takovém případě prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího, aby se dohodli na dalším postupu. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude tato částka převedena zpět na jeho účet a kupní smlouva nebude uzavřena.
Pro objednávky zaslané e-mailem nebo telefonicky se vytváří objednávkový formulář. Objednávkový formulář se vytváří na základě jedné z výše uvedených možností objednání zboží. Objednávku je možné zrušit do 14 dnů od jejího vytvoření, tj. od zadání objednávky.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před jejím odesláním. Pokud objednávka není zrušena před odesláním a je odeslána, může být zákazník povinen uhradit náklady spojené s odesláním zboží. O přijetí objednávky budete automaticky informováni e-mailem. U každé položky je uvedeno, zda je zboží skladem nebo ne. Pokud zboží není skladem ani ve skladu dodavatele, budeme vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
3. Zrušení objednávky
Pokud zrušíte svou objednávku do 12 hodin, budeme ji považovat za zrušenou. Zrušení můžete zaslat e-mailem nebo provést telefonicky. Při zrušení objednávky uveďte své jméno, e-mailovou adresu a číslo objednávky.
4. Záruka
V balení vždy najdete daňový doklad. Záruční doba začíná dnem uvedeným na dokladu. Záruční doba je uvedena u každého produktu v podrobnostech o produktu. V sporných případech může být záruční doba prodloužena o 5 (pět) dní jako kompenzace za dobu přepravy.
5. Nesoulad s kupní smlouvou – obecné informace
Pokud zboží při převzetí kupujícím neodpovídá kupní smlouvě (dále jen „nesoulad s kupní smlouvou“), má kupující právo požadovat, aby prodávající bez zbytečného odkladu a bezplatně uvedl zboží do souladu s kupní smlouvou, a to buď výměnou zboží, nebo jeho opravou, podle požadavku kupujícího; pokud to není možné, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo odstoupit od smlouvy. To neplatí, pokud si kupující byl vědom nesouladu s kupní smlouvou před převzetím zboží nebo nesoulad s kupní smlouvou způsobil sám.
Na zboží poskytujeme záruční dobu stanovenou zákonem.
6. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků pro komunikaci na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 7 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně oznámí, že odstupuje od smlouvy, přičemž uvede číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze mohou být vráceny také v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději v poslední den 7denní lhůty. Ve zvláštních případech může být lhůta pro vrácení zboží prodloužena s ohledem na okolnosti, nejdéle však na 30 dnů od doručení.
Toto ustanovení zákona však nelze vykládat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Pokud spotřebitel uplatní své právo na odstoupení od smlouvy do 7 dnů od převzetí zboží, musí dodavateli vrátit vše, co na základě kupní smlouvy obdržel. Pokud to již není možné (např. zboží bylo mezitím zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžní náhradu jako protihodnotu za to, co již nelze vrátit. Pokud je vrácené zboží pouze částečně poškozené, může prodávající uplatnit právo na náhradu škody od spotřebitele a započíst svou pohledávku proti vrácené kupní ceně. V takovém případě je prodávající povinen prokázat vzniklou škodu. V takovém případě vrátí prodávající spotřebiteli pouze sníženou kupní cenu.
Kromě toho může prodávající započíst proti kupní ceně, která má být vrácena kupujícímu, skutečné náklady vzniklé v souvislosti s vrácením zboží (náklady na dopravu atd.).
Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy v případě smluv:
na dodání zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarávání.
7. Dodací a přepravní podmínky
Některé zásilky mohou být rozděleny do několika balíků. Přepravní náklady zůstávají nezměněny.
Všechny zásilky sledujeme až do jejich doručení, abychom předešli případným problémům, které by mohly během přepravy nastat.
Jak vrátit zboží:
– Připravte zásilku podle níže uvedeného popisu.
– Zboží, které vracíte, zašlete na níže uvedenou adresu pomocí dopravce, kterého jste si vybrali, podle níže uvedeného popisu.
Jak připravit zásilku
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji obdrželi při dodání. K zboží přiložte doklad o koupi. Vždy používejte balicí papír nebo karton, aby se originální obal během přepravy nepoškrábal, nepoškodil nebo jinak nepoškodil. Zboží neposílejte na dobírku; doporučujeme vám zboží pojistit. Peníze budou vráceny na váš bankovní účet (nezapomeňte jej uvést) obvykle do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. V případě vráceného zboží bude částka snížena o náklady na dopravu (nevztahuje se na reklamace!).
8. Platební metody
Všechny platební metody lze vybrat před výběrem způsobu dopravy. Všechny platební metody jsou zahrnuty v ceně dopravy.
Platba předem – pokud zvolíte tuto možnost, obdržíte e-mail se všemi informacemi potřebnými k provedení platby. Prosím, neplaťte za zboží před obdržením tohoto e-mailu – přiřazení platby k objednávce by bylo časově náročné. Zboží odešleme po obdržení platby na náš bankovní účet.
Platba na dobírku – objednané zboží zašleme poštou a vy za něj zaplatíte v hotovosti při doručení.
Osobní odběr – platba v hotovosti při osobním odběru.
Platební brána, společnosti Comgate, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Platba kartou je nejpoužívanější platební metodou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google. Platební brána Comgate také poskytuje funkce opakované platby, předautorizace a zapamatování karty spojené s platbou kartou.
kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
9. Reklamace
Pokud je zboží, které jste od nás obdrželi, poškozené nebo vadné, postupujte podle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě 6 obchodních podmínek.
10. Postup při reklamacích
Výrobky, na které se vztahuje právo na reklamaci, musí být předloženy k posouzení ihned po zjištění vady. Musí být čisté a musí být k nim přiloženy příslušné dokumenty a popis vady, případně musí být místo vady označeno.
Jak postupovat
V případě reklamace máte dvě možnosti. Postupujte podle následujících pokynů: Zašlete výrobek na následující adresu:
Nový Hrozenkov 620, 756 04 Nový Hrozenkov ,Česko
Přepravu hradí prodávající. Jakmile budete vědět, kdy a kde můžeme zásilku vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji obdrželi při dodání. K zboží přiložte kopii dokladu o koupi. Vždy používejte balicí papír nebo lepenku, aby se zabránilo zalepení, popisu nebo jinému poškození originálního obalu během přepravy. Zboží neposílejte na dobírku, protože nebude přijato. Doporučujeme zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační formulář. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, aby nedošlo k dalšímu poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy všechny dokumenty, které kupující obdržel spolu se zbožím, např. účtenka, záruční list atd. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé provozem výrobků, funkčními vlastnostmi a poškozením způsobeným nesprávným používáním výrobků, jakož i za škody způsobené vnějšími událostmi a nesprávným zacházením. Vady tohoto původu nejsou kryty zárukou. Z hygienických důvodů bude zboží přijato k reklamaci pouze v případě, že bylo řádně vyčištěno. Pokud výrobce poskytuje delší záruku, je to uvedeno v katalogu. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O výsledku reklamace budete informováni e-mailem nebo SMS. Stejně jako v případě doručení vaší objednávky budete informováni o odeslání balíku a termínu doručení.
Podmínky platí od 28.10.2025 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny podmínek platí podmínky, které byly platné v den nákupu.